Laurenţiu
Primo
Este
un om dubios.
Autorul
mesajului televizat în 17 septembrie 2015 se ridică în mod legitim
la nivelul de gândire necesar conducerii unui popor. Dacă face
acest fapt atunci imediat acest cetăţean trebuie să suporte
temperatura acestui nivel.
Nu
putem şti dacă după ardere va rămâne ceva din penajul său. Dar
odată ce omul există, el este dator să se expună forţelor
naturale. Dacă voia să nu-şi ardă penajul trebuia să rămână
la un nivel mai jos acolo unde nu sunt loviturile aşa de puternice.
Era
de gândit să nu ne atingem de Laurenţiu. Nu ne lasă însă
realitatea. Dacă nu îl atacăm rămâne nedezvoltat. Dacă îl
atacăm îi stricăm penajul. Pentru că insistă să trăiască la
nivelul conducerii poporului suntem nevoiţi să îi aplicăm
corecţiile aferente. Deci ori se face mare şi tare ori dispare în
focul luptelor pentru popor. El acum vrea să intre în arenă.
Deci
nu se poate să nu îl criticăm.
Referindu-ne
strict la conţinutul acestui mesaj filmat din data de 17
septembrie 2015 foarte uşor putem face următoarele observaţii
imparabile:
1.
Laurenţiu Primo nu posedă termenii de naţiune şi naţionalism
şi conceptele aferente de naţiune şi de naţionalism.
a.
Naţiunile sunt creaţii sociale ale epocii moderne din faza
destrămării imperiilor feudale. Naţionalismul este concepţia şi
doctrina care susţine individualizarea comunităţilor eterogene de
oameni formate din mai multe rase, popoare şi minoritţi etnice.
Naţiunea este o treaptă spre globalizare. Naţionalismul este o
perfidă ideologie a mondializării. Dă impresia unei
individualizări naturale a comunităţii umane dar în fapt este o
comunitate artificială. Naţionalismul dă un fals patriotism pentru
că propagă creştineşte iubirea faţă de străinii încorporaţi
în naţiune. Deci propagă o iubire eteroclită. Nu este
caracteristică naţionalismului ura faţă de alogeni. Numai
comunităţile amestecate pot fi naţionaliste. Popoarele neafectate
pot avea patriotism. Naţiunea este o însoţire nenaturală de
popoare şi etnii. Cel ce susţine cu fervoare naţiunea acela este
viitorul mondialist.
b.
Poporul este comunitatea care stă la baza unei ţări şi a
patriotismului. De ce credeţi că nu există şi nu se foloseşte
termenul de poporanism? Nu se foloseşte pentru că este expresia cea
mai sănătoasă a bazei patriotismului. Patriot poate fi numai acela
care face parte din popor şi nu alogenul.
Patriotismul
este o stare de conştiinţă faţă de poporul tău şi ţara ta.
Poporanismul şi patriotismul sunt solidare şi sunt elementul
potrivnic mondializării şi uniformizării neamurilor din rasă şi
din specia umană.
2.
Procese penale de calomnie
a.
Se pare că Laurenţiu Primo nu a fost informat că lingăii Americii
şi uniunii bruxeleze au denaturat Codul Penal Român trecând
insulta şi calomnia din clasa normelor juridice în clasa normelor
morale şi civile. În procesul criminal de distrugere a
personalităţii româneşti capitaliştii au luat măsura
dezincriminării faptelor de distrugere a demnităţii umane. În
cadrul acestor legi criminale poţi înjosi fiinţa umană până la
distrugerea conştiinţei sale morale că nu vei primi nici o
pedeapsă. Într-un cadru legislativ mai general aceste
dezincriminări au rolul degradării vieţii sociale româneşti.
b.
Procesele lui Tudor au la bază conduita iraţională a acestui
cetăţean. Pentru iraţionalitatea sa generală el a plătit cu
pierderea întregului capital politic. Totuşi facem observaţia că
există două dimensiuni ale acţiunii de deconspirare a crimelor
capitaliste. O dimensiune detaliată şi o dimensiune generalizată.
Fiecare din aplicaţiile acestor dimensiuni prezintă avantaje şi
dezavantaje. Deconspirarea generală are avantajul că luminează
fundalul mărşăviilor capitaliste şi antipopulare dar are
dezavantajul lipsei de priză acţională deci ineficacitatea
practică. Deconspirarea individuală are avantajul prizei practice
la realitate dar efectul ei este minor. Tudor nu avea capacitatea
surpriderii generalului practic şi de aceea acţiona la individ cu
riscurile aferente ( nefondare, etc.).
c.
Laurenţiu Primo deocamdată nu dovedeşte nici atac punctual la
mârşăvia individuală capitalistă şi antiromânească şi nici
acţiune generală cu priză practică. Probabil lipsa mediului
social şi informaţional adecvat sunt factori ai acestui gen de
amatorism al acţiunii sociale, la care se adaugă şi vârsta
insuficientă. Din experienţa eşuată a lui Tudor Corneliu noi
trebuie să învăţăm scoţând elemente folositoare. Laurenţiu nu
are procese pentru că nu atacă realmente precis, la obiect.
3.
Laurenţiu şi personalităţile
Se
pare că Laurenţiu Primo a făcut o constatare a gradului de
degenerare a poporului român dacă a ajuns să aprecieze drept
personalităţi române contemporane pe sportivii români de
performanţă. Dacă aşa stau lucrurile atunci suntem pierduţi. Nu
cred că am ajuns atât de rău. Cred că personalităţile nu se
ivesc pentru că românii nu se unesc şi nu se organizează chiar în
condiţiile luptei antiromâneşti actuale.
4.
Laurenţiu şi expresiile verbale agramate.
Dacă
Laurenţiu Primo se ridică la nivelul criticării procesului de
învăţământ român atunci să înveţe limba română că de
aceea l-au învăţat profesorii poezii ca să se exprime frumos şi
nu ,,crecă” în loc de ,,cred că”. La nivelul poporului român
ridicîndu-se Laurenţiu Primo trebuie să vorbească literar adică
nu agramat spunând că ,,principiile distruge”.
5.
Confuzia comunismului cu socialismul şi autodemascarea.
a.
Dacă nu era bun socialismul aşa cum susţine mereu Laurenţiu de ce
recurge mereu la soluţiile desuete ale socialismului cum este aceea
a corelării procesului de învăţământ cu necesităţile
colectivităţii poporului român?
6.
Laurenţiu şi sistemul de învăţământ
a.
Dacă Laurenţiu îşi închipuieşte că de vină pentru distrugerea
sistemului de învăţământ şi a procesului de învăţământ
românesc este un agent necalificat precum Ecaterina Andronescu
atunci Laurenţiu dovedeşte necunoaşterea caracterului procesual,
premeditat şi cu mulţi autori al acestei crime antipopulare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu