2016/03/13

Funcţionari români persecutaţi pentru patriotism

Există o hotărâre de guvern din 2010, dată în baza unei directive europene, prin care s-a constituit PIC, Platforma de Infrastructură Critică, pe care şi-o organizează fiecare instituţie. Practic, SRI, chiar dacă a făcut rapoarte şi a dat amenzi sau a propus alte măsuri, ele au ajuns, conform legii, tot pe masa directorului de instituţie. Total ineficient şi foarte ciudat. Ce să mai zic, au fost directori care au greşit grav, cărora le-a fost retras ORNISS-ul (acces la informaţii secrete) şi au rămas în continuare în functie. Ba au şi dezinformat şefii structurilor de securitate din minister cu privire la acest lucru. În plus, ce credeţi că s-a mai găsit într-un birou? Rapoartele în original ale corpurilor de control al primului ministru şi al ministrului educaţiei şi reclamaţiile colegilor mei către ministru, ajunse bineînţeles înapoi la conducere. Şi ca să revenim la teroare, colegii mai vehemenţi au fost târâţi prin procese, în majoritate pentru defăimare, au fost chemaţi telefonic la o secţie fără a se întocmi vreun dosar, hărţuiţi. Un fost director interimar a fost ameninţat cu moartea dacă nu mă dă afară. Unei colege de la resurse umane care nu pleca pentru a face loc unei pile i s-a spus să fie atentă că poate o calcă vreo maşină. La scurt timp a fost accidentatăa pe trecerea de pietoni şi a stat zece zile în comă! Eu am fost ameninţat telefonic cu moartea de nişte interlopi care s-a dovedit că aveau legături cu unii din conducerea institutului. Am avut martori, am şi înregistrat, dosarul este acum la procurori…

Aprofundaţi la sursă:http://meritocratia.ro/2016/03/andrei-grigorescu-inginer-geolog-romania-pata-alba-pe-harta-resurselor-europei/

Niciun comentariu: