În primul rând chiar patrioții care
discută despre patriotism sunt loviți de mutilarea pedagogică
postpucistă. Nu cunosc termenii pe care îi folosesc.
Organizarea procesului de învățămânr
superior în două trepte a fost făcută de slugoii Occidentului
pentru a ține tineretul ocupat până la vârsta căsătoriei pentru
că altfel trebuia să le ofere o profesie până la 20 de ani și să
îi instruiască militar ca apoi să le ofere munci productive.
Admițând cacialmaua occidentală cu
facultatea ca învățământ popular de masă facem următoarele
observații.
- După trei ani de studii generale într-o profesie superioară presupunând că absolventul și-a însușit cunoștințele, priceperile și deprinderile din programă nu ai putea să fii licențiat (dezlegat) pentru practicarea profesiei. Licențierea ar pune absolventul licențiat în sarcina de a rezolva probleme specifice profesiei pe care el în fapt nu o stăpânește. Licențiatul nu este calificat.
- După încă doi ani în care chipurile licențiatul se specializează după titulatura englezită el trebuie să devină maestru adică ,, master”. Cum poți fi maestru într-o profesie după cinci ani de școală. Aceasta este o propagandă demagogică a capitaliștilor. Școala post licență se numește românește ”masterat” nu master dar mulți dintre agramații postpuciști engleziți nu cunosc nici aceste cuvinte englezești.
Spălați-vă imediat de zoaiele
culturii occidentale. Nu numai că nu veți fi maeștri după cinci
ani de studii facultatiste capitaliste dar vă veți face și de râs
pentru că nu veți ști ce sunteți.
Pe de altă parte sesizarea unor
observatori că facultățile de istorie sunt mutilate de doctrina
oficială a imperialismului american este doar o reflectare parțială
a acțiuniii pedagogice criminale a Occidentului împotriva Daciei.
Mutilarea învățământului
Mutilarea sistemului și procesului de
învățământ român este parte integrantă din acțiunea generală
de distrugere a poporului nostru pe baza banilor noștri.
Nici că se putea o luptă mai calificată. În acest fel puteți
constata dacă mergeți la fața locului că toate școlile cu
aplicație socială directă sunt mutilate caricatural astfel încât
nu mai scot absolvenți cu pregătire superioară ci simple slugi de
buticari și de mafioți politici.
Luăm cîteva exemple.
Facultatea de economie în loc să
pregătească specialiști care să organizeze producția,
distribuția, schimburile, transporturile unei economii naționale se
ocupă de pregătirea de specialiști în deposedare capitalistă a
poporului român.
Mână în mână cu facultatea de
economie merge facultatea capitalistă de drept care în loc să se
ocupe cu pregătirea juriștilor care să aranjeze cadrul juridic
pentru buna desfășurare a vieții poporului român se ocupă cu
pregătirea specialiștilor în apărarea clicii capitaliste interne
și externe notamente occidentale. Probă stă constituția
postpucistă, codurile penale și civile precum și codurile de
procedură civilă și penală.
Facultatea de sociologie din facultate
științifică în care cercetarea trebuia să se finalizeze în
soluții ale problemelor colectivității umane a ajuns să formeze
slujitori de întreprinzători capitaliști agramați care
subordonează metodologia cercetării sociologice întreținerii
buricului din colțul străzii.
Facultatea de psihologie a substituit
cunoașterea științifică a bazei activității psihice cu studiul
fenomenelor comportamentale în vederea manipulării forței de muncă
și a agenților acțiunii sociale în slujba capitaliștilor. Aici
nu există de exemplu un masterat de cercetare științifică
neuropsihologică.
Facultatea de filosofie caută să
îndepărteze tinerii aspiranți la onoarea de a deveni filosofi și
înțelepți ai națiunii. Cei care perseverează sunt orientați
imediat către probleme minore și nu către autenticele probleme
filosofice. Profesorii caută să îi orienteze către teme speciale
ce țin de diferite științe astfel încât așa zisul maestru în
filosofie după cinci ani este un diletant bun de compus jocuri pe
calculator dar incapabil de a prelua și soluționa o problemă
filosofică precum aceea privitoare la sensul existenței umane.
Facultatea de istorie deși ar părea
mai obiectivă este totuși supusă procesului imperializării.
Istoria în sine nu este o cunoaștere științifică teoretizată
sau teoretizantă. Ea are ca sarcină urgentă identificarea
obiectivă a faptelor. Totuși poate fi manipulată și cercetarea
istorică atunci când nu pornește de la inventarierea faptelor.
Dacă pornește de la o doctrină atunci faptele vor fi alese pentru
susținerea acelei doctrine. În cazul prezent avem doctrina
imperialistă a romanizării poporului român și doctrina poporului
ales de Iehova în virtutea căreia toate popoarele trebuie să se
subordoneze zeilor semitici: Iehova, Iisus, Spiritul sfânt, etc.
Probabil că toate școlile cu impact
social direct sunt îndoctrinate întru acest fel; urmează doar să
vă documentați.
Soluții
- Memorii la Ministerul învățământului;
- Lansarea unui program complex de instruire și educare dacică prin intermediul persoanelor, grupurilor și organizațiilor patriotice;
- Căutarea temeiurilor juridice pentru atacarea programelor antinaționale;
- Construirea unei concepții dacice generale despre Dacia actuală sub aspectul stării prezente și sub aspectul stării posibile;
- Obstrucționarea activităților antidacice flagrante.
- Etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu