Lehamite postpucistă
Acreală
capitalistă postpucistă
De mult timp ni s-a făcut
lehamite.
După 25 de ani de propagandă
mincinoasă, de înşelare şi furare succesivă şi agresivă, vin
la noi minţiţii, înşelaţii, furaţii, tot felul de
întreprinzători capitalişti în care urlă foamea, lăcomia sau
setea de putere. Vin la noi să propună noi băşini capitaliste noi
sisteme de deposedare, de exploatare şi de parazitare socială.
Capitalismul acum, după 25 de
ani infracţionali, ne pute a hoit de la o poştă. Suntem
sătui de proprietate individuală şi particulară asupra bunurilor
materiale. Suntem sătui de ,,succesurile şi progresurile” economiei
capitaliste. Pişa-caca şi
caca-pişa;două doctrine liberale promovate de partidele
liberal-democrate şi democrat-liberale. ,,Succesurile” şi ,,progresurile capitaliste” s-au
văzut după un sfert de viaţă de om, distrusă ca după al doilea
război mondial capitalist.
Lumea românească este
saturată de soluţiile capitaliste. Cel puţin 70% din poporul român
este deposedat după 25 de ani de practicare a capitalismului.
Românului i s-a blocat şi capacitatea de cunoaştere şi ars fiind
de toate aceste soluţii false se comportă ca scepticul antic: nu
zice nici da nici nu, ci mişcă cel mult degetul mic al mâinii.
Este tragică situaţia
socială în care am ajuns noi poporul român. Orice propunător de
orânduire a colectivităţii umane în România nu poate veni decât
cu riscul muririi... Acum fie şi bine intenţionat cineva care
propune o nouă organizare socială şi chiar dacă are soluţia
viabilă în România, vine pe un teren social mortificat. Nici un
propunător nu este crezut. Aceasta ar fi situaţia cea mai bună
dacă nu cumva propunătorul ar fi interpretat direct ca fiind
criminal.
Bineînţeles că dacă
propunătorul vine din interiorul colectivităţii româneşti, el
riscă să fie atacat şi de duşmanii lui străini şi de duşmanii
lui româneşti. În cazul în care soluţia propusă este favorabilă
poporului român duşmanii străini îl atacă pentru că vrea să le
ia străinilor prada România. Duşmanii interni îl atacă pe
reformator deoarece minţile criminale ale străinilor au zombificat
poporul în aşa măsură încât l-au adus în stare să lupte
înprotriva propriei sale existenţe. Nu odată am văzut boschetari
capitalişti care urlau din canal. ,,Jos comunizmu! Trăiască
capitalizmu!”.
Cine vine acum în România cu
propoziţii de reorganizare socială vine în faţa unui popor
batjocorit timp de 25 de ani de către capitaliştii occidentali.
Propunătorul schimbării revoluţionare să fie mulţumit de
indiferenţa românilor pentru că aceasta este cea mai bună stare
din toate stările posibile.
Poporul român îi priveşte
acum pe propunătorii revoluţionari ca pe nişte fiinţe
extraterestre pentru că poporul român şi-a pierdut fii la lovitura
de stat din 1989 decembrie pentru ca după cacialma ţara lor România
să fie jefuită şi distrusă.
Cine îi mai crede pe
propunătorii revoluţionari? Îi mai crede o minoritate infimă din
popor adică acea parte care nu mai are nici o soluţie la viaţa
mizerabilă pe care o trăieşte, (o minoritate care care şi ea cu
silă i-ar mai asculta pe propunători) pentru că într-adevăr nu
mai are nimic de pierdut în afara vieţii însăşi. Capitaliştii
nu le-au mai lăsat decât trupul şi sufletul. Sufletul însuşi le
este erodat continuu de ideologia capitalistă în continuuul război
postpucist antiromânesc. Prin urmare pentru ei moartea ar fi chiar o
binefacere dacă nu ar reuşi să-i dea peste cap pe capitalişti.
Aşa se şi explică atitudinea limită a celui încolţit care se dă
scump.
În
acest cadru social anomic creat de imperialiştii capitalişti
occidentali apărut de exemplu propunătorul unui sistem social al
puterii merituoşilor: Laurenţiu Primo. Acest sistem propus de Primo
Laurenţiu se numeşte meritocraţie pentru că crezătorii în el
cred că sistemul social poate funcţiona pe un principiu de
conştiinţă: moralitatea şi competenţa.
Trecem peste numele
problematic al autorului, nume ce nu sună româneşte. Examinăm
persoana din punct de vedere social.
Laurenţiu avea în timpul
loviturii de stat anitromâneşti circa 20 de ani. Se pare că nu
avea prejudecăţi. A trecut la capitalism fără să aibă
restricţii morale nefiind ,, contaminat” de morala socialistă. A
adunat prin metode capitaliste avere în condiţiile degringoladei
normative postpuciste şi ne prezintă această realizaţie ca fiind
o dovadă a putinţei prosperităţii în capitalism. Pavlovian, şi-a
întărit convingerile că ,,capitalizmu-i bun”. De ce este bun
capitalizmu ? Pentru că individul a reuşit să îşi adune avere în
condiţiile deposedării întregului popor de către străini, cu
complicitatea trădătorilor. Acumularea averii individuale în
perioada capitalismului postpucist îi serveşte ca probă ,, că
capitalizmu-i bun”.
Laurenţiu
Primo tu nu ai înţeles învăţătura marxistă despre caracterul
deposedant al proprietăţii private şi caracterul finalmente
antisocial a acţiunii capitaliste. Faptul că un individ reuşeşte
să prospere nu înseamnă ca aceeaşi metodă de prosperare este
valabilă şi pentru colectivitatea populară. Un popor nu
mai are pe cine să deposedeze ca să prospere ,,făr de nu” se
apucă să jefuiască alte popoare cum
au făcut unele popoare europene occidentale ca spaniolii,
portughezii, englezii, francezii, olandezii şi aşa-zişii belgieni
de exemplu.
Poporul
însă dacă trăieşte pe propria muncă nu poate fi capitalist
pentru că dacă ar deveni exploatator în caracterul său, atunci
s-ar transforma din popor în haită. Este adevărat că capitaliştii
occidentali s-au străduit să hăituiască şi să hoituiască timp
de 25 de ani poporul român dar totuşi putem spune că încă nu au
reuşit.
Sistemul capitalist există
doar pentru că specia umană se află în stadiul psihic de
evoluţie. Şi va merge doar atâta timp cât oamenii vor avea cel
mult intelect nu şi raţiune.
Sistemul meritocratic poate
merge numai o perioadă în interiorul sistemului capitalist.
Sistemul capitalist va eroda meritocratismul pentru că capitalismul
nu funcţionaează pe bază de conştiinţă şi cu atât mai puţin
pe bază de conştiinţă morală. Puteţi ignora contribuţia
religiilor la sănătatea spirituală deoarece credinţele nu
subzistă în capitalism decât în măsura în care se subordonează
legilor capitaliste situaţie din care şi provine caracterul
parazitar a al grupurilor religioase.
Am o ipoteză preventivă.
Având în vedere fisurile doctrinei se pare că ea este o
improvizaţie experimentală. Mă tem să nu fie o nouă găselniţă
a oligarhiei capitaliste mondiale creaţie pe care o inoculează
experimental pentru a-şi salva averea şi puterea. Se pare că vom
asista la o dramă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu