Una dintre minciunile propagate de
ideologii capitaliştilor este că democraţia este capitalismul.
Identificarea frauduloasă a democraţiei cu capitalismul este doar
unul dintre procedeele de deturnare a a cunoaşterii prin deturnarea
gândirii corecte. Alături de la această procedură distructivă a
gândirii raţionale se află şi altele. Aici acum ne
concentrăm numai asupra acestui procedeu a cărui esenţă este
nimicirea principiului identităţii. Acest principiu al cunoaşterii
logice cere să considerăm că orice lucru este identic cu sine
însuşi şi numai cu sine însuşi.
Cum poate fi identică democraţia cu
capitalismul?
Iată cum.
Proprietatea individuală sau
particulară asupra bunurilor materiale ale colectivităţii creează
un ascendent al individului şi grupului înavuţit asupra restului
majoritar al colectivităţii. Acesta este primul semn al puterii
poporului. Puterea poporului se înfiripă cu îmbogăţirea unei
minorităţi.
Chiar din punctul în care persoana
sau grupul dispune de mijloacele materiale de trai poate să îşi
subordoneze prin plătire celelalte persoane, persoane care nu au
bunuri materiale pentru că nu au stăpânit acea artă a deposedării
care te face proprietar de capital. Acesta este al doilea semn al
puterii colectivităţii în sistemul social şi politic.
Următoarea fază în creşterea
puterii poporului este condiţionarea existenţei şi funcţionării
statului de către posesorii mijloacelor materiale. În această fază
vedem cel de la treilea semn al democraţiei capitaliste: creşterea
puterii poporului prin subordonarea organizaţiei statale faţă de
voinţa persoanelor şi grupurilor deţinătoare de capital.
Pasul următor al puterii poporului se
concretizează diferenţiat în condiţionarea celor trei tipuri de
organe ale puterii statale capitaliste de finanţarea de către
posesorii de capital. Aici avem de a face cu lucrul migălos al
meşteşugarilor statali: lucrul legiuitor, lucrul executor şi lucrul
judecător.
De bună seamă că lucrul legiuitor
este democratic deoarece veniturile legiuitorilor sunt dependente
numai de finanţarea populară făcută prin intermediul
contribuţiilor proprietarilor capitalişti. De aceea şi produsele
muncii legiuitorilor nu vor fi decât expresia voinţei şi puterii
poporului. Capitaliştii sunt garanţii autenticităţii legiuirii
populare. Ei nu au interese personale sau de grup. Deci legea nu are caracter de clasă ci numai o natură populară. Această
situaţie este suficientă şi nici nu se mai îndoieşte nimeni de
buna credinţă a clasei capitaliste.
Deoarece statul capitalist nu este
unitar deoarece capitaliştii ca reprezentanţi siguri ai poporului
l-au împărţit în trei grupuri de organe care se bat între ele cu
puteri egale, organul legiuitor nu are cum să îşi impună voinţa
organului executiv sau organului judecător. Nu are cum deoarece deşi este finanţat de minoritatea cinstită a proprietarilor imediat
ce ar încerca să înşele legiuitorilor li s-ar şi paraliza oarece de frica
poporului. Legiuitorilor li s-a inoculat virusul paralizării la
alegeri, virus ce se activează imediat la începerea legiuirii. În
mod inexorabil atât proprietarul capitalist cît şi legiuitorul sunt
slujitori ai majorităţii cel puţin, dacă nu ai totalităţii
poporului.
Trecând la organele executive
constatăm că legea de fier a democraţiei acţionează
imperturbabil. Organul executiv are garantată egalitatea de putere
cu organul legiuitor deoarece execută întocmai şi la timp norma
făcută de legiuitor finanţat de capitalist care musai nu poate fi
capitalist decât sub acceptul şi controlul poporului.
Organul judecător se află în
egalitate cu organul executor deoarece şi el se subordonează
legilor făcute de legiuitor care este controlat de popor prin
garanţii capitalişti. De asemenea organul judecător este egal cu
legiuitorul deoarece judecă numai în baza legilor făcute de acesta,
legi care nu pot fi decât expresia motivaţiilor populare garantate
de clasa proprietarilor. Judecătorul are o dublă egalitate: este
egal cu legiuitorul ca judecător pe norme făcute de legiuitor dar
este egal şi cu executorul pentru că îi judecă faptele iar
executorul trebuie să se subordoneze deciziilor judecătorului.
Această dublă egalitate o are şi organul executor deoarece el
execută şi legea făcută de legiuitor dar şi hotărârea
judecătorului.
Cine are felonia de a crede că este
ierarhie socială este de o mârşăvie condamnabilă deoarece egalitatea este
liniară: puterea poporului este egală cu puterea capitaliştilor şi
puterea capitaliştilor este egală cu puterile statale.
Ceea ce era de demonstrat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu