Postare prezentată

Supernatural Series Mystic Motives

2016/10/01

Fente oblice

Acum o săptămână facebook mi-a cerut nr. de telefon că de nu, nu-mi va deschide contul. 

Ieri mi-a cerut Facebook să prezint copie de pe buletin că de nu, nu îmi deschide contul. 

Nu este o surpriză să îmi ceară și alte documente. 

Dacă îmi vor închide contul mesajele mele vor fi regăsite pe blogul zamolxian-a.blogspot.com și bineînțeles pe youtube și pe alte rețele. Nu am nevoie de mulți ci de puțini și buni. 

Astăzi mi s-au șters toate legăturile externe ale blogului. Prin aceste legături cititorii ajungeau la oameni care scriau adevărul.

Explicația adevărată a acestor fapte nu o am. Totuși menționez că obstrucția a apărut după ce am publicat despre promovarea Constituției lui Cojocaru, despre constituția meritocratică și Proiectul liberal al constituției. 

Desigur internetul este politic. Desigur poliția politică acționează pe internet. Desigur nu există democrație. Este sigur că există oligocrație. Dar ,,nu există” nici o legătură între ele. Există doar legătura între gratuitatea platformelor și facerea dosarelor politice.

Există foarte mult curaj la practicanții faceboc: nimeni nu face poc. Prevederea este mama înțelepciunii. Frica este mama prostiei. Nu există nici o legătură între mâinile altuia și castanele din foc. Există doar o sugestie de fericire capitalistă fabricată din internet, televiziune, radiodifuziune și ziare. 

Dacă dușmanul îți trage o palmă pe un obraz întoarce și celălalt obraz să-ți mai tragă o palmă. Aceasta este culmea credinței creștine. Recomandarea dușmanilor este să te sinucizi creștinește ca să lași locul celui rău. Aceasta este culmea bunătății creștine.

E dulce glonțul patriei....

Niciun comentariu: